باتوجه به بالا بودن هزینه ها و همچنین تعهد متقابل سفارش دهنده و مجموعه ستاره اعتماد لازم است، قبل ار ثبت سفارش موارد ذیل را مطالعه نمایید. در صورت ارسال سفارش، مشتری کلیه ضوابط ذیل را پذیرفته است.
درصورت نیازبه تهیه ماده اولیه و خام، کلیه هزینه آن بر اساس برآورد اولیه به صورت علی الحساب باید پرداخت شود.
40 درصد هزینه ساخت و آزمایشات باید بعد از ثبت سفارش پرداخت شود.
مراحل پیشرفت کار در یک یا دو مرحله به مشتری اطلاع داده می شودو مشتری می تواند نظرات تکمیلی خود برای اصلاح اعلام نماید.
مراحل پرداخت و تسویه حساب مشتری به شرح ذیل است:
پیش پرداخت 40%
پیشرفت کار و ارایه گزارش میانی- پرداخت 30%
تسویه حساب نهایی قبل از تحویل دهی محصول
اصلاح قطعات فقط در صورت مغایرت با نقشه ارسالی اولیه برای یکبار رایگان انجام می شود، ولیکن برای اصلاح مازاد هزینه اصلاح باید پرداخت شود.
محل تحویل گیری و تحویل دهی محصول فیزیکی، در محل دفتر شرکت واقع در مرکز رشد هوافضا است.
در صورت ارسال محصول نهایی از طریق پیک یا باربری، کرایه برعهده مشتری است.
مدت زمان تحویل دهی در شرایط عادی دارای 2 روز تلرانس است.
اگر سفارش دهنده، حداکثر تا یکماه برای تسویه حساب و تحویل گیری محصول/خدمت سفارش داده شده، اقدام ننماید. شرکت مجاز است پس از ارسال اخطاریه از طریق ایمیل، تلفن، نرم افزارهای پیام رسان یا… برای استیفای حق خود اقدامات قانونی و حقوقی را انجام داده یا آنرا به فروش برساند. و پس از کسرحق الزحمه و 20 درصد خسارت و سایر حقوق متعلقه باقی مانده را به مشتری عودت دهد.