شرایط و ضوابط سفارش دهی

قبل از سفارش دهی این ضوابط را مطالعه نمایید.

 

باتوجه به بالا بودن هزینه ها و همچنین تعهد متقابل سفارش دهنده و مجموعه ستاره اعتماد لازم است، قبل ار ثبت سفارش موارد ذیل را مطالعه نمایید. در صورت ارسال سفارش، مشتری کلیه ضوابط ذیل را پذیرفته است.

  • درصورت نیازبه تهیه ماده اولیه و خام، کلیه هزینه آن بر اساس برآورد اولیه به صورت علی الحساب باید پرداخت شود.
  • 40 درصد هزینه ساخت و آزمایشات باید بعد از ثبت سفارش پرداخت شود.
  • مراحل پیشرفت کار در یک یا دو مرحله به مشتری اطلاع داده می شودو مشتری می تواند نظرات تکمیلی خود برای اصلاح اعلام نماید.
  • مراحل پرداخت و تسویه حساب مشتری به شرح ذیل است:

           پیش پرداخت 40%

         پیشرفت کار و ارایه گزارش میانی- پرداخت 30%

          تسویه حساب نهایی قبل از تحویل دهی محصول

  • اصلاح قطعات فقط در صورت مغایرت با نقشه ارسالی اولیه برای یکبار رایگان انجام می شود، ولیکن برای اصلاح مازاد هزینه اصلاح باید پرداخت شود.
  • محل تحویل گیری و تحویل دهی محصول فیزیکی، در محل دفتر شرکت واقع در مرکز رشد هوافضا است.
  • در صورت ارسال محصول نهایی از طریق پیک یا باربری، کرایه برعهده مشتری است.
  • مدت زمان تحویل دهی در شرایط عادی دارای 2 روز تلرانس است.
  • اگر سفارش دهنده، حداکثر تا یکماه برای تسویه حساب و تحویل گیری محصول/خدمت سفارش داده شده، اقدام ننماید. شرکت مجاز است پس از ارسال اخطاریه از طریق ایمیل، تلفن، نرم افزارهای پیام رسان یا… برای استیفای حق خود اقدامات قانونی و حقوقی را انجام داده یا آنرا به فروش برساند. و پس از کسرحق الزحمه و 20 درصد خسارت و سایر حقوق متعلقه باقی مانده را به مشتری عودت دهد.
سایدبار
خانه